marți, 5 martie 2013

Floricele pe campiile internetului II

Meditatii de unul singur pe forum


De-a sondajul

(aceeasi pagina de forum ca mai sus, aceeasi intrare cu tam-tam, bum-bum, pleosc)

Azi am bagat de seama ca mai e si sondajul pe aici... De plictiseala a cascat si l-am dibuit intr-un colt. L-am salutat, dar s-a facut ca nu ma vede. Vorba aia, oricat de singuri ni s-ar parea ca suntem, tot e un spatiu in jurul nostru, tot e o scena pe care ne jucam rolurile vietii.
Si pe scena asta sunt decoruri prafuite pe care nici nu le mai bagam in seama. Noroc ca frumusetea sta in ochii privitorului! What a Face Si ce ochi!! Laughing
(intra in decor si variantele de sondaj, adica
0% 0% 
[ 0 ]
11% 11% 
[ 1 ]
22% 22% 
[ 2 ]
11% 11% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
22% 22% 
[ 2 ]
0% 0% 
[ 0 ]
22% 22% 
[ 2 ]

Asa ca am tras de sondaj si el nu s-a lasat usor, s-a lungiiiit si au mai aparut cateva variante, pe langa cele de sus, cum ar fi:
- Nu e naspa, e super-naspa!
- Atentie, vin americanii!
- Ce cool e sa parlamentezi de unul singur!

Dupa care s-a agatat intr-un cui din dusumea si l-am desfacut cu grija, ca nu mai aveam inspiratie sa scot alte variante.
Sondajul era cam ponosit, dar a zis ca nu-i pasa si i-am zis ca nici mie, e ok asa cum e, nu mi-e frica de praful pe care il starnea cand vorbea. De fapt cand vorbea nu deschidea gura, ca nu avea, falfaia dintr-o mantie ce a gasit-o si el tot pe scena, cine stie ce Fat-Frumos o lepadase la plecarea de aici. Fara mantie n-as fi vazut nimic, voia si el sa fie in rand cu lumea, sa aiba o forma.
S-a asternut repede tacerea, mai grea ca praful depus in jur. I-am promis ca data viitoare o sa vin cu ceva bere, tuica, vin, sa mai inviorez atmosfera! S-a bucurat, ii capatasem increderea, nu mai conta ca aici cine venea trebuia sa fie SINGUR. Iti poti imagina ca esti singur si cand nu esti, ba chiar te simti foarte singur in lumea asta de nu-stiu-cate miliarde de oameni. Oare cati ar trebui sa fim ca sa nu ne mai simtim singuri? mos 
 
 http://incredibildeatractiv.forumulmeu.com/t533p390-singure-pe-forum

Niciun comentariu: